Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

  1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
  2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  4. Jakie występują formy dostawy?
  5. Ile zapłacę za przesyłkę?
  6. Jak zapłacić za zamówienie?
  7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  8. Co to są kupony rabatowe?
  9. Co to jest przechowalnia?
10. Jak zmienić moje zamówienie?
11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
12. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? 

 

 


1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

 Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Dostępny - towar znajduje się w naszym magazynie
  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@bajkowamoda.pl lub telefonicznie: +48 883 153 960
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


4. Jakie występują formy dostawy?

 W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Poczta Polska (Pocztex Kurier 48 - Poczta Polska)
  • Kurier DHL
  • Odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

5. Ile zapłacę za przesyłkę?

 Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


6. Jak zapłacić za zamówienie?

 W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Ogrodowa 2, 05-552Wola Mrokowska, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


8. Co to są kupony rabatowe?

 W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


9. Co to jest przechowalnia?

 Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. 

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


10. Jak zmienić moje zamówienie?

 Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 883 153 960.

 


11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 883 153 960.

 


12. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni (w Bajkowej Modzie 31 dni) od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
x

Rabat 15%

Zapisz się do newslettera

Click Shop | Hosting home.pl